Vad gjorde man förr?


Idag har vi hållt igång rätt bra här hemma tycker jag. William tog en lååång nap på morgonkvisten så jag passade på att dra igenom nedervåningen med dammsugaren. Plockade undan lite av allt som stod framme, sen blev den en snabbdusch sen väckte jag faktiskt William för han sov såååå länge, haha!
Senare efter lite bus och lek tog vi en prommis. Var dock sååå svårt och tungt med vagnen för det verkar som plogbilarna strejkar..?? Och dom pratar om nollvision dödlighet i trafiken? Yeah right. Jajaja, efter det vart det mer bus.
Plock ur i sängen och tvätta. När R sen kom hem for vi och storhandlade. Så nu har vi mat för fleeeera veckor hemma känns det som. Vi är såå dålig på att storhandla. Måste bli bättre!

Nu ikväll när jag kom hem plockade jag igen (herregud vad man drar fram saker och leksaker ÖVERALLT) =]
Gjorde mat,vikt tvätt, underhållit en liten herre. Jag blev helt slut och sa till R "Herregud, vad gjorde vi av all tid innan william kom till oss, vi måste ju haft APtråkigt" Hahahha =]

Jaja, Nu ligger ett avsnitt One Tree Hill och väntar, men det ska vi se när lilleman sussar sött runt 20:00
och i morgon ska vi på Babysång i Bosvedjan. Tjohoooo! Förra veckan missade jag det ju, fick ju den hemska kräksjukan då. Men i morgon ska vi sjunga och leka! =]

Nu ska jag dricka kaffe så jag inte däckar kl 19.........ZzzzZZzz


Ps, Bilder från festen kommer snart! Håll ögonen öppna för det kommer bli skojjigt!! =]
Ds

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå.. ville bara säga att du har en underbar son och din blogg va skit snygg.. Gå gärna in och titta på min.. Ha det toppen kram

Postat av: Anna

Hej!



Kikar in lite på din mysiga blogg. Vackra bilder och fin layout!

2009-01-26 @ 22:21:48
URL: http://husprojektet.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

10 kg mot slutet, wooooow .....



2009-01-27 @ 13:31:37
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Bella

2009-01-27 @ 13:38:23
Postat av: Bella

Hann inte skriva nåt förra gången. =P

Ville bara säga att jag vänta med spänning på korten från festen. Blev så nyfiken på din klänning som var ett sånt kap. =)

Kram

2009-01-27 @ 13:39:05
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Frida & aRviD

Den som söker finner....



Hej :)

Frida här, från babysången idag :)



Fin blogg du har!



hej hej/frida& aRviD

2009-01-27 @ 15:34:44
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback