27 Juli



Idag har vi hållt igång hela dagen. Jag har städat hela huset, fixat lite inför morgondagen, Mamma min har varit förbi med bullar och chokladbollar som hon bakat nu på morgonen. Dessutom fick jag nya H&m katalogen så jag satte mig direkt och bläddrade igenom och det blev en ganska stor beställning. Lite underkläder och sådant till mig, tröjor och byxor i storlek 86 till grabben i huset, och lite smått o gått till herrn i huset.

Just nu är William & Robban påväg till BVC. Robbie var/är så sugen på att se vad William väger nu inför sin 1års dag. Så dom ska bara dit och väga. Medans jag pustar ut med en kopp kaffe. OM vädret tillåter och det inte bli regn tänkte jag ta itu med portalen som vi har ute. Den är lite risig och behövs målas om, så fram med stålborste och målarpenslar! =)

Middag i dag blir.....Pizza! Vi har nog inte ätit det på flera flera månader, och i morse när jag slog upp ögonen var det de enda jag tänkte på. Så gott! =)

I morgon ska jag upp tidigt och baka 3 tårtor (!!) Kommer maaaaaaaaaaaassa masaaaaaaaaaaa människor i morn, stora som små! =) Åh vi hoppas naturligtvis på lite sol så vi kan vara ute på nya altanen.





Tänk. För 1 år sedan satt jag här, med ett lika nystädat hus, med stor magen i vädret och visste att, i morgon blir jag mamma. Jag sov nog bara den natten pga sömntabletten jag fick av läkaren. annars hade jag inte sovit en blund.
Det var ju lite annorlunda eftersom jag VISSTE att jag skulle bli igångsatt liksom...
Men ack så underbart!




i morgon är våran son 52 veckor gammal, 365 dagar gammal, och 1 år gammal.
=]


Såhär såg du lilla william ut för exakt ett år sedan. Du var bara en enda gigantisk mage.


Kommentarer
Postat av: Angen & Algot

Gud vad tiden går fort, jag tycker nyss du fick bebis =)

kram kram

Postat av: Jossan

Ja huvva vad tiden springer ifrån en, min minsta fyller ju sitt första år precis en månad efter W..

Vart tog tiden vägen? =)

2009-07-27 @ 19:42:56
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Louise

86!! ojoj...systers lilla Minja har 80-86 nu, och hon blir 2 år i oktober! man inser verkligen hur liten hon är när man ser bilder och läser om vikt på andras barn.

Men hon har det väl i generna :p

Hoppas Williams 1 årsdag blir fantastisk!



2009-07-27 @ 19:50:56
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se/
Postat av: Angen & Algot

Grattis lilleman =)

2009-07-28 @ 09:26:56
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback