Resumé



Dagarna springer förbi och det är inte alltid jag har tillgång till internet och kan ladda upp lite bilder.
Nu är vi och "andas ut" hemma. En kort stund, sen far vi till svärmor o svärfar igen.

Resumé
Onsdagen på Gatufesten.
Syster anlände vid 16 tiden hemma hos mig. Vi tog genast en cider/öl och humöret var det inget fel på!
Vi fixade och donade och grillade och förberedde. Runt 20 kom Jessica och då åt vi gott och alkoholen började slå till =]
Hela kvällen var toppen.Tog taxin ner runt 21 och sen var det fest och dans och glada läppar ända till klockan 04 då jag släckte min två gröna. =) En helt tooppen kväll med andra ord. Träffade många gamla kära vänner. Underbart! =)

Lite bilder.

 Jag på våran altan innan vi for ner.

 Robbies broder Patrik och jag.

 Jessica och syster Jennie + Patrik.

 Min svägerska Jenny =)

 En full och glad anna på strålande humör!



Sen har vi bara myst med familjen, William har åkt massa massa båt och i dag var vi in på gatufesten och då åkte han karuseller. Det tyckte han var mysigt!


Lilla hjärtat somnade påväg in till stan i båten.




Mina 2hjärtan på Holmöbrygga.


Idag Lördag åkte vi karuseller =)


Cooooooola killen våran ;o)




Tack mina älskade killar för en underbar semester som knappt har börjat ! =)
Vi ska hinna med en tripp till Stockholm för skansen och grönalund m.m.
Åh så mysigt!


Hoppas ni har det toppen allihopa och att ni haft skoj om ni varit på gatufesten!
En kväll räckte verklgien för mig, då körde jag maxat humör och fick ut maximalt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback