Stackars litet hjärta.



Ohjo, febern kom med besked igår kväll. Natten har varit bökig, liten kille har haft 40 graders feber och gråtit mängder. Man tycker så synd om dom små. Men vad kan man göra? Mer än pussa,krama,ge alvedon och vätska? Ingenting.
Det börjar redan bli bättre, men återigen, det är såå synd om dom..

Jag sitter och dricker morgonkaffe. William sover och Robbie ska fixa fram grillen så den bara är att tända på senare.
Kommer bli en toppen mysig kväll. Syster yster kommer från Sthlm!
Ikväll blir det dans på min altan och efter det GF.
Få se vad jag tycker om GF detta år då? =)


Nu ska jag slappa lite och samla krafter!

Puss.


Kanske ses vi ikväll?

Kommentarer
Postat av: Carro

Men stackars lilla prinsen! Feber i denna värmen =/ Samtidigt är det tur i oturen att ni vet vad det beror på! Du, en fråga;Stog du möjligtvis utanför Barnens hus igår vid halvtvå typ? Vi hade vart där å shoppat present, å när vi gick ut så TROR jag att d va du som stog där med vagnen? Jag gick i värmedvala och kom på det när vi börjat åka såklart..Så OM fallet var så, så säger jag hej här istället ;) Ha en bra dag, å en KUL kväll! Unna dej lite Annatid! Kram!

Postat av: Jossan

Stackars liten, måste vara hemskt med så hög feber i denna värme =/

2009-07-01 @ 20:08:22
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Angen & Algot

såg din mann och din son på gatufesten igår =)

2009-07-02 @ 13:20:58
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Theres

Hej hej! Vad roligt det var att träffa dig i onsdags, det var så längesen sist! Hoppas verkligen att du hade skoj, det såg så ut i alla fall. Det riktigt lyste om dig tjejen! Jag själv mådde som jag förtjänade dagen efter ;) Ha en trevlig helg!

2009-07-03 @ 12:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback