Denna vecka


Det känns verkligen att semestertiden börja närma sig, för jag blir bara glad av tanken! hela dagar med MIN familj. Kan det bli bättre än så? Nope!

Denna veckas planer är följande:
Måndag - Bus med Tina & Tea, ev bada i matfors.
Tisdag - En tripp till Birsta
Onsdag - mysdag med mamma/mormor.
Torsdag - studentfirande
Fredag - studentfirande
Lördag - Grillfest med Broder & Jenny, Party!
Söndag - Hämta hem William och pussas och mysa HELA dagen!


Kommer bli en kanonvecka!
Nu ska jag strax lägga mig och se på Changeling med Angelina Jolie, den sägs vara mycket bra, så ja hoppas nu på det! =)



God kväll mina älskade läsare =)

Kommentarer
Postat av: mia

var filmen bra? har den redo å ses men de blir aldrig av... ären värd å kolla på ikväll? :)

Postat av: josefine

den filmen är ju helt underbar:)

2009-06-09 @ 16:53:24
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback