En vanlig semsterkväll :)




Åhååå Nu har familjen Englund-Lindström semester. Och det njuter vi verkligen av, dom senaste dagarna har spenderats i skrängstabodarna. Vi har bara solat, ätit gott och badat. Och det älskar William.
Han är glad dagligen, men såhär glad som han varit dessa dagar har jag nog aldrig sett honom. Han kryper mellan sin pool och skuggan under parasollen.
Ikväll är vi hos min familj i Våle och njuter av lugnet, William tog sitt kvällsbad i sin pool som somnade gott strax därefter.

I morgon ska vi sola och njuta, vi ska gå till en låååång strand bara några minuter härifrån och njuta av ännu en fin dag. Kvällen kommer även den spenderas här, sen på Tisdag far vi hem för att uträtta lite ärenden, blir en sväng till Birsta. Ska köpa ett par fina klackiskor som ska invigas på Onsdag sen ska William få sina sprutor kl 15:30. Natten spenderas i stan hemma.
Onsdagen är det Gatufesten som gäller för mig och mina tjejer. Ska bli riktigt mysigt. Grillning på min altan sen drar vi ner. Ska bli riktigt kul! Förra året missade jag GF med nöje. Höggravid som man var så var det INTE aktuellt. Men i år bli det kul med en kväll. Sen ska vi gå med William någon dag så han får se folk och kanske åka nån "minikarusell", brukar ju kunna finnas någon som går riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt sakta =)



Nääää nu blire mys sen sova!

Hoppas ni mår gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback