Fredagkväll



I eftermiddags/kväll var vi på den andra Student festen. God mat, trevligt folk och en William som älskar att vara i centrum. Mycket bra kväll! Dock är William rejält förkyld, Han hade lite feber i morse men den försvann rätt fort. Men snoret forssar under lillnäsan och han sover dåligt. Han somnade gott runt 19 ikväll men har varit uppe en stund nu då han inte kan sova med sån täppt näsa. Mamma Anna fick använda "Näs-fridan" och det hjälpte lite. Återstår att se hur han får sova i natt och hur vi gör imorgon. Har han feber i morgon kan han ju inte sova borta, då stannar Robban hemma så jag får åka till min Bror och Jenny. Men jag vill ju verkligen ha med Robban. Hoppas därför på en lugn natt så William får sova gott och vakna piggare i morgon så han orkar busa med sin Farmor o Farfar som sätt fram emot att ha honom i morgon!

Just nu har jag en skön känsla i kroppen. När vår familj är samlad och vi spenderar dagarna tillsammans, då mår jag som bäst. Jag har sån fruktansvärd harmoni i kroppen då. Sen är jag en sån typisk "vår-sommar" människa. Då mår jag också som bäst! Jag mår så bra nu så jag vill bara skrika ur mig all lycka!!! =)

Idag var även min kära vän Sara och hälsade på. Hon bor i Uppsala så vi ses, alldeles för sällan. Hon hade inte ens sett William förrens nu. Det var väldigt kul att se henne och prata med henne. Hon var lika vacker som alltid! Den man som lyckas fånga henne kan skatta sig lycklig livet långt! Sådeså!


*Jag Vill, Jag Vill, Jag Vill...NU*





Jag älskar min familj. Jag dyrkar Robban av hela mitt hjärta, och min son ÄGER mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sara

lite gratis reklam här på bloggen anna! ;) det var jättekul att träffa er!

2009-06-14 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback