Lite allt möjligt!


Partyt var väldigt lyckat! Jag skrattade nog mestadels HELA kvällen. Vi lekte roliga leker och var på bra humör.
Jag kom hem strax efter 02 på natten och var riktigt trött, somnade så fort jag la mig i sängen och vaknade kl 07 och saknade min familj. Det kanske låter konstigt, men det är svårt att sova när huset är föööör tyst! =)

Vi myste hela dagen i går, och jag mådde faktiskt bra, var mest bara trött!

     Mitt blåmärke på axeln, AJ!! Lite lekar resulterade med detta hahah!


Sen gick min kamera bordet runt ungefär. Glömde telefonen på bordet och..Ja här är resultatet:D


   





Idag ska vi till BVC med William. Det är en sak som vi ska kolla upp. Hoppas det inte är något allvarligt..
Vill inte gå in på vad det är för något. vi ska samtidigt passa på att väga och mäta..



Hoppas ni får en fin Måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback