Mina 2 hjärtan!



Har ju helt glömt bort att ge mig sambo lite cred här i bloggen. I Går morse när jag vaknade o8 så var hela huset tyst, så jag tassade nerför trappen. Och i köket står morgonkaffe,massa röda vackra rosor och ett otroligt fint kort och väntar på mig (+ en vacker sambo och en sagolik son). Min första och lätt bästa morsdag, ever! ;)



I eftermiddag drog jag igång städningen här hemma. Så nu kan man äta från golvet om man så vill. Så nu, efter en välförtjänt dusch, sitter jag och inväntar mina grabbar som är och handlar mat!

Ikväll blir det mys i soffan med R och lite OTH & Gossip! Moahaaaaa vad mitt hjärta får utstå massa "kärringserier"



Kommentarer
Postat av: jessica mamma till Leo

Så lyxigt du har det=) jonas måste bli bättre på såntdär han skulle få gå i lärlingsskola hos robert=)Jätte härliga sommar bilder du har

2009-06-01 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback