Självständig



Det är ett ord man numera kan sätta på William. Han har börjat leka och upptäcka saker så självständigt, och det är ju alltid skönt. Ett tag fick man sitta på golvet hela dagarna, för han ville helt enkelt vara nära samtidigt som han lekte. Men nu hinner jag med allt här hemma utan problem på dagarna, jag kan diska,tvätta,plocka,fixa,packa och till och med se på nyhetsmorgon! =) Varje månad har sin charm!

Nu har vi massa härliga dagar framör oss. I morgon är Robbie ledig och det älskar jag. Då kan vi mysa allihopa, hela dagen. I morgon ska vi göra lite " To do´s", klippa gräsmattan och sånt roligt, men sen på dagen åker vi ut till Skrängstabodarna till R´s mamma o pappas sommarställe och myser med dom. Sover även kvar där, för på Fredag kommer Min mamma o pappa, syster Malin och hennes Johan dit för att fira midsommar med oss, allihopa.Kan det bli bättre? Förra året får vi mellan R´s mamma o pappa, och min mamma o pappa, jag höggravid med förvärkar och inte ett gott humör. Detta år blir bättre. MEN även detta nyktert.

Jag har verkligen fått en nytändning, med allt! Kärleken är bättre än någonsin, jag mår jätte bra just nu,och mina killar likaså. Jag säger som Robban.. MAGISKT!



Nu ska jag pussa Sonen godnatt och sen mysa i soffan innan sängdags.

Om jag inte skriver i morgon:
Hoppas ni får en underbar Midsommar och att solen skiner på oss. Var rädd om varandra!!




Kommentarer
Postat av: madde

Åååå...vad SÖT han är=)

Postat av: Angen

hihi vilen mysfis =)

2009-06-17 @ 20:13:32
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback