Älskade älskade son.



Tänk vad orolig man kan bli för så lite. Jag tror bestämt att William har börjat drömma mardrömmar.
Ikväll vaknade han med ett gallskrik vilket han aldrig brukar göra, när han vaknar på kvällarna/nätterna är det mer bara lite gnäll. Hörde även att han hostade lite så jag gick upp med drickflaskan åt honom o R. Men icke, det ville han inte. Han bara skrek för full hals och var helt otröstlig. Han skrek så hemskt så han börja rycka liksom. Mycket otäckt.
MEN jag vet med mig själv att det inte är något fel på honom, han kanske hade en mardröm eller hade magknip, gissar på första alternativet.. Men usch så ont det gör i hjärtat när dom små liven skriker sådär ynkligt och gråter tårar... =[

Nu sover han igen och världens bästa pappa R ligger och vakar vid hans sida.
Bäst jag lägger mig ner och sover också, ifall det är början på en tuff natt.
Hoppas bara min lille bebis (läs stora) slipper bli sjuk!


I Adore My Family.
You are my life.








2 bilder från Williams första tid hos oss.

Kommentarer
Postat av: cicci

heeej anna panna! vad kul det är att läsa din blogg och se att du mår så bra. När jag tänker tillbaka några år tänker jag på när vi satt tillsammans på Cafè och du i förtvivlan pratade om ditt liv med mig, allt var bara en röra och din egen framtid såg så mörk ut i dina egna ögon. NU, har du en vacker son och ett stadigt liv, som du alltid drömt och pratat om du allt velat ha. Vi har aldrig varit "bästa vänner". men under tiden vi var tillsammans kom vi varandra nära och vi kunde öppna oss för varadnra, ska vi slänga bort det vi hade för alltid, eller ,är det inte dags att ses snart igen? Kram

Postat av: Nikita

Vilka mysiga bilder =)



vad roligt med babysim ,det gick vi på också ,2kurser , riktigt mysigt !!

kommer helt klart gå på det om man får fler barn i framtiden också, även om barnet inte kommer ihåg det sen så är det ändå så mysigt för stunden.



ps, gangstar tävling i min blogg =)

delta gärna.

2009-03-30 @ 08:14:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Jossan

Stackars lilla W..

Faktiskt så var det likadant för Lily inatt, när vi skulle gå och lägga oss började hon tok skrika, var helt säker på att hon lyckats ramla ur sängen och brutit ihjäl sig =P

Sedan har hon skrikit till lite då och då hela natten så det är nog marisar här med..

2009-03-30 @ 09:41:01
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback