leka med dator?



Har lite egentid såhär en Lördag då pojkarna är på fotboll, så vad gör man? Orkade INTE städa som jag alltid annars gör, så jag har druckigt kaffe, slappat vid datorn, tagit en låååång varm och skön dusch, smörjt in mig med alla mina nya produkter, spacklad mig lite med mitt favorit smink från I.d Bare Minerals och tagit en prommis med Alba.
Nu ska jag locka till håret lite och sen bara läääääääängta tills mina Grabbs kommer hem och förgyller min dag!! =]

Ikväll blir det middag hos Familjen Englund då R´s broder Tomas är hemma på besök från Uppsala.
Nice Lördag!!








Världens bästa produkter om du frågar mig. Om det är något ni vill veta så bara fråga! =]


Fick bara gott betyg om min hud i går. Den är visserligen inte LIKA fin som det varit, men hur ofta har man tid att ta hand om den, lägga masker,peela och allt vad det är, Nääää sånt finns det inte tid för alla dagar =]
Nu är den iaf sååå ren som den kan bli och jag ska försöka vara noga med att hålla efter!!


Kommentarer
Postat av: Theres

Jag har länge sökt efter något märke som min hud kommer överens med så jag kanske borde prova det där också :)

Vad kostar de?

2009-03-07 @ 13:18:32
Postat av: Anna Lindström

Therese:

Id kan nog dom allra flesta ha, ömtålig som fet hy. Just pga de är naturprodukter. Man kan till och med sova med sminket, Sola med sminket, ja allt. Det är ju såklart dyrare än vanliga produkter från H&M MEN du kan ha dom längre och dom är MYCKET dryga! Dom finns på massa olika ställen på nätet, men är det första gången så kanske man vill titta ut vilken nyans som passar DIG, kika då in på Spamaskrosen på 1891 =)

Postat av: Ellinore

Är det bara jg som tycker du ser ut som en tomat? Det ser ju helt sjukt ut?! Vad du än använder är jag iinte så sugen :S

2009-03-08 @ 15:59:54
Postat av: Anna Lindström

Hahahaha..Vilket gott skratt jag fick!

Det är som rubriken lyder, "LEK MED DATORN" Bilden är tillgjord!!! Herregud. Titta på bilden nedan så ser du. Det är taget i samma sekund.... Jesus!!! =)

2009-03-08 @ 16:37:16
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är dessa produkter i ett kit eller köpte du dem separat? :) Vad "gör" varje produkt? Har funderat ett tag på att köpa dessa produkter jag med..

2009-03-09 @ 13:16:26
Postat av: Sara

Haha Anna! När jag såg bilden tänkte jag samma sak som Ellinore här ovan! Men Det är ju klart att den är tillgjord :) Hoppas ni har det bra =)

2009-03-10 @ 07:20:33
Postat av: Linn Källström

Jag blir verkligen avundsjuk när jag ser din hy!

fusk att du ska få ha sån fin. haha :)

glad för din skull :) ´kanske man ska pröva dina produkter och se om dom hjälper på mig :) kram kram

2009-03-10 @ 08:48:44
URL: http://http:/deeppurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback