Lite ljus i allt detta mörker.



Kanske ska ge er en liten Update i läget hemma hos oss! =)
Efter magsjukan så har William börjat sova hela nätterna vilket är OTROLIGT skönt för oss alla!
Han är så duktig tycker jag. Vi nattar honom mellan 19-20 varje kväll sen sover han nu till klockan 06 på morgonen. Våran Stora Duktiga Kille!!
Han har även börjat äta 8 månaders mat nu med rejäla bitar i! Och han äter MYCKET! (Tycker jag ivarjefall)
En typisk "matdag" Kan se ut såhär:
07:00 Gröt
10:00 Någon for av Mellis
12:00 Lunch
14-15:00 Mellis (Drikki)
18-19:00 Kvällsgröt
och mina vänner, det är inga SMÅ portioner han äter *Hahaha* =)

Idag kommer Williams mormor och umgås med oss, busar och leker! Sen kan det hända att det blir en sväng till Birsta City också. Men sen har jag också tråkiga saker att göra, så som Tvätta och dyl...


NEJ nu ska jag passa på och njuta av morgonkaffet medans Willian ligger och powernapar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback