Om mitt "kit"



Har fått lite frågar om Decleor produkterna jag köpte så jag tänkte ge er lite information..

På morgon börjar (oftast) med att bara tvätta ansiktet med en rengöringsmjölk.
Lait Demaquillant
 

Den är mycket lätt. Bara smör in ansiktet med cirkulerande rörelser och skölj sedan av med ljummet vatten.


Aromessence Néroli

Det här är en olja som jag efter rengöringen smörjer ansiktet med. Den har en lugnande effekt.
Har huden en tendens att se trött och grå ut är detta ett perfekt köp.




HYDRA FLORAL ANTI-POLLUTION CRÈME HYDRATANTE



Min dagcreme som skyddar och tillför huden fukt. Den är verkligen helt underbar. Känns inte alls fet på huden men tillför så pass mycket fukt att huden glänser.


And thats it, sen använder jag alldeles för ofta, kan inte gå någonstans UTAN min Lip Balm, även det från decleor =)

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag avgudar verkligen rengöringsmjölken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback