Onsdag




Vi har hunnit massor här på morgonen. Jag har damsugit huset, det var nog det första jag gjorde när jag klev upp. Måste damsuga flera gånger om dagen just nu, Alba håller på tappa vinterpälsen och jag blir tokig! Hundhår överallt, och inte så mysigt när man har en bebis krypande på golvet. Så såfort jag ser hår, åker damsugarn fram *skrattar*.

Vi har hunnit duscha, Eller JAG duschade, medans Willian nyfiken kröp omkring på golvet i badrummet för att sedan klättra in i duschen till mig och bli DYNGSUR! Hahaha.. han är så nyfiken på allt nu. Efter det blev det frukost. Han åt iofs gröt vid halv 7. Men strax före 9 blev det macka med leverpastej för honom. Nu sussar han en stund för att orka med en dag som kommer vara fylld av BUS. Vi ska nämligen ner till Frida och Theo och busa. Frida ska bjuda på lunch och pojkarna ska få busa av sig lite. Blir nog en sväng på staden för oss också!

I morgonkväll kommer min mamma och hämtar William. Han ska sova där. Robban ska sova nere i Gävle och jag sa på skoj till mamma "Du får gärna låna William på Torsdag" mest på skoj, men det ville hon sååå gärna och hon är ledig på Fredag så det passar ju alldeles perfekt. Ska passa på att rå om mig själv otroligt. Se massa filmer i lugn och ro, äta nått smarrigt och bara, njuta av tystnaden! =]
Sånna små små stunder behöver man som småbarnförälder. Innan man fått barn uppskattar man inte sånt, och bara en sån sak som att få ta en lång dusch IFRED är en gudagåva! =]


Nej nu vaknar nog snart mitt lilla monster och jag  måste packa skötväskan med mat och massa annat.


Hoppas ni NJUTER av solen i dag!! =]

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tycker din blogg verkar intressant o med mkt bilder, så den kommer ja fortsätta läsa :) Titta gärna in i min :) Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback