Utmanad




När gick du upp idag?
7.00
 

Diamanter eller pärlor?
Pärlor i öronen och diamant på fingret.


Senaste filmen du såg på bio?

Senaste Wallander filmen.


Favorit Tv-program?

Hmm helt ärligt, följer ingenting på tv´n. 


Vad åt du till frukost?

Jag är väldigt dålig på frukost, äter istället 2 luncher *skrattar* Brukar kunna bli ett glas nyponsoppa *s*


Vad är ditt/dina andranamn?

Som min blogg lyder, Mari (inget E även fast det stavas så i bloggen...) Josefin


Din favoritmat?

Mammas potatisbullar *Skrattar*


Vilken mat gillar du inte?

Leverstuvning *Ryser..*


Vilken är din favorit CD för tillfället?

Olika. Just nu lyssnar jag mycket på gruppen MUSE,Rob pattinson, Rascal Flatts.


Vilken bil kör du?

Ja eftersom jag inte har något körkort så kör jag inte, men jag åker våran bil, Saab 9,5

Vilken är din favorit macka?
Rostad fralla med ost! =]


Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Människor som inte unnar andra människor lycka i livet.


Vilka är dina favoritkläder?

Leggings.


Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?

Usa

Favorit klädmärke?
Odd Molly


Vart vill du dra dig tillbaka?
Hemma

Favorittid på dagen?
Mitt på dagen då mitt charmtroll är på sitt absolut bästa humör.


Var är du född?

Gävle BB


Vilken är din favorit sport att se på?

Hockey..Robban önskar nog att det var fotboll *Skratt*

Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

No Idea..


Vem tror du svarar först?

No idea..


Coca Cola eller Pepsi?

Cola


Fotboll eller ishockey?

Har jag redan svarat..

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Definitivt nattmänniska..


Pedikyr eller manikyr?

Manikyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?

*fniss*


Vad ville du bli när du var liten?

Frisör

Bästa barndomsminnet?

Våra resor till vår stuga i Åre


Varit i Afrika?

Nej men jag önskar.


Nånsin rullat in någon i toapapper?

Nej?


Varit med om en bilolycka?

Mmm Voltat med en bil...


Favoritdag i veckan?

Fredag, för då är det helg! =]

Favoritblomma?

Vita rosor..


Favorit snabbmatsrestaurang?

Sibylla


Äger du en cykel?

Nej


Vem fick du senaste mailet ifrån?

Vet inte faktiskt, har över 400 oläst mail. Är heeemskt dålig på att läa den.


I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?

H&M


Läggdags?

22.00-00.00


Vems svar är du mest nyfiken på?

No idea..

Senaste personen du delade en middag med?
Lunch, Räknas det? Frida

Vad sysslar du med just nu?
Ingenting, födriver tid.

Favoritfärg?
Svart och vitt. Tråkmånas.

Hur många tatueringar?
2 st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback