Lite svar på tal! =]



Sofia frågar:

Hej!
Jag undrar hur du valde klinik för din bröstoperation? Det vore intressant att höra! Jag går själv i "bröst-tankar" :-)

Jag personligen tycker man ska vara noggrann när man väljer klinik och kirurg, jag hade väldig tur och  kände på en gång att jag ville ha Per erik som min kirurg. Allt ska stämma, det ska inte finnas några som helst funderingar om han/hon är rätt eller fel för just dig. Du ska känna ungefär samma sak som när du tittar på en lägenhet/hus och känner att "det här är hemma för mig" det ska alltså kännas hundra procent helt rätt för DIG. Ett tips, Ta god tid på dig och gå på olika konsultationer hos olika kliniker och kirurger innan du bestämmer dig. Det är en stor bröst-djungel där ute och tusen olika saker som man inte vet INNAN man bestämmer sig!






Theres frågar:

Det är klart man hittar tillbaka till den här söta bloggen! ;)

Vad vill du jobba med när du blir stor? Hihi :)


Min dröm och mitt mål är att tillslut är att bli Barnmorska. Är utbildad undersköterska i dagsläget så det är en liten väg kvar om man säger så. MEN jag har så många år på mig att utbilda mig så jag känner ingen som helst stress!
Tack för komplimangen för bloggen Theeeeees! =]





Nyfikenstrut frågar:

Hej, tycker det är himla intressant att läsa din blogg.. Så min fråga är när planerar ni nästa bebis? =)


Tack så mycket, hoppas du kikar in här fler gånger då! =]
Vi har väl inte riktigt satt ut "datum" för när vi ska köra igång bebisverkstan MEN skulle gissa på nästa vår nån gång! =] Sen vet vi ju inte om jag bli gravid på en gång heller. Återstår att se! =]




p frågar:

Vad är din största drömm? Ja förutom barn å sånt :)

Min största dröm.. Som alla andra mammor är det att mina barn ska växa upp och vara friska och få ett långt och lyckligt liv, men min största dröm som "anna" är att få resa till Afrika och jobba som volontär inom sjukvården och hjälpa alla sjuka små barn..




Caroline frågar:

Då undrar jag om smärtan var värd resultatet i operationen som du gjorde? :)
Jag är bra sugen själv :P


Nu när smärtan är helt borta, kan jag med hela mitt hjärta säga att det var SÅÅ värt smärta! Jag är så fruktansvärt nöjd med mina bröst och leendet lyser upp hela mitt ansikte så fort jag ser dom *fniss* Dom är helt perfekt i mina ögon, och vissa säger att man inte mår bättre bara för att man opererar sina bröst, men det beror nog på vad man mår dåligt över? Att få känna mig som MIG igen, gör mig så lycklig!




J frågar:

hur mycket kostade din operation och vad ingick? vad har du för storlek nu? är du nöjd. skulle du göra det annorlunda nu i efterhand eller?

jätte mysig blogg


Tack J! Min operation kostade 38.000:- och då ingår allt. Operation+medicin+bh+återbesök. Jag har faktiskt inte kollat upp ORDENTLIGT vilken storlek jag har nu i vanlig bh men sportbh har jag 70DD/E i, och det låter mycket större än vad det är. Och nej jag skulle inte göra något annorlunda ALLS. Jag är nöjd på ALLA sätt! =]





Fortsätt fråga om ni vill =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback