Mer svar på tal



Anonym frågar:
hur hade du råd med bröstoperationen? :)

Just den frågan känns lite persolig både för mig och vår familj då vi har delad ekonomi. Men det finns många sätt man kan välja att betala sin operation på. Man kan ta lån, finns bla Medical Finance, men sen funkar även vanliga banker, man kan spara i hop pengarna, eller om man HAR pengar så är ju det bra! =]




Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis! frågar:

Nu har jag inte läst bloggen så länge så du har säkert skrivit detta förut, men VARFÖR opererade du brösten? :)

Av den enkla sanningen att jag inte alls såg mig "själv" i spegeln längre. Jag vet inte hur ni andra mammor ser ut eller hur ni känner er. Men att vara helt platt passade inte mig och jag kände mig inte som mig eftersom jag aldrig förut varit "platt". Så efter att ha ammat W i ett x antal månader så bestämde jag mig för att göra något åt resultatet. Och under denna "bröstresa" har jag insett att det är så många mammar/tjejer som man absolut inte trodde hade opererat sig, faktistk HAR det. =]



Anonym frågar:
Va ni helt överens om namnet till William?

Ja vi var faktiskt överens till 100%. Det var jag som kom med förslaget redan INNAN vi visste att det var en pojke, jag var nämligen helt övertygad om att det faktiskt var en pojke däri. Och vi är lika överens till nästa barns namn, oavsett om det blir pojke eller flicka =)




j frågar:
Jättefint blev de, hur gjorde frissan ? Är precis sådär jag vill ha men dom verkar aldrig förstå :)

Vi valde ut 3 olika fäger/nyanser på slingorna sen folieslingade hon en massa olika partier bara, svårare än så var det nog inte =] Men jag var ju lite slingad sen tidigare också.





Frida frågar:

Halloj !

Ser att du har frågestund, men att inga frågor kommit än!!

Jag är urusel på att komma på bra frågor !
Så .. hmm..

Hur träffades du och Robert? :)


Den historien har jag dragit tidigare under någon frågestund, men för att göra den historien lite kortare, sist blev den vääääääääääldigt lååång, så träffades vi genom en gemensam vän och hade sen konstakt på internet och telefon, jag var DÅ fortfarande väldigt insnöad på Johan och mins galna "relation", så det tog tid innan jag lät mig känna eller ens lät mig själv träffa R ordentligt. Men efter ett par dejter så var jag fast för evigt! =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback