Min Goprins



Tänkte ladda upp en video så min kära Syster Malin kan få se sin systersons snabba utveckling. Nästa gång vi ses går han med all säkerhet! =]





Också någon bild från idag:


William undersöker Tina, Medans Tea tycker kameran är vääääldigt intressant!
(Lägg märke till Williams extremt FULA hatt) =]



Köpte denna hjälm för en månad sedan, hittills har pojken VÄGRAT ha den på sig, men i dag gick det bra, tror han ville imponera på Tea ;o)
Han tycker det är mysigt att kära med den lilla blå ambulansen =]




Jag tror förövrigt att William kommer få min ögonfärg som ni ser på bilden nedanför. hans tidigare blåa börjar sakta men säkert bli mörkare och grönare. Det kommer ta tid, men jag tror hans ögon kommer bli kopior av mina =]


det är en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, tack älskade Syster Yster! Gud vad stor han är... och SÅ duktig :) Mosters lillprins går med all säkerhet när jag ser honom nästa gång... för han kommer nog göra det väldigt snart! Kram och pussa Mosters Älsking från mig :)

2009-05-14 @ 21:16:42
Postat av: Theres

Vilka framsteg han har gjort! Och vilka juck han får till på slutet. Haha! ;)

2009-05-14 @ 23:44:24
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

har läst igenom din blogg rätt mycket, mycket om din graviditet och så. De är de som intresserar mig. Det finns ingetvackrare ön gravida kvinnor (jo, min man) .. men jag längtarsjälv efter barn så därför läser jag gärna sånt. Du var verkligen gigantisk under din graviditet :D haha.



kram

Postat av: Malin

Åh lyllos dig!:P ja den vita är jätte fin den med! Men jag bara ÄLSKAR rosa/aprikos!

2009-05-15 @ 08:34:13
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken charmprins.(: Du har verkligen fått en fin son.

2009-05-15 @ 09:12:30
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback