Nya bilder och Ny film!



Evigheter sedan jag la in nya bilder och filmklipp så jag tänkte göra det nu. Sällan jag har tid att sätta mig och ladda upp filmklipp, eller så prioriterar jag helt enkelt andra saker, men jag ska för min skull och andras skull faktiskt bättra mig på det, inte bara för bloggens skull utan även för våran, för tänk om jag skulle tappa mobilen? eller minneskortet skulle krasha. Ajjajj!



Här kommer ett filmklipp på våran bustroll med sin buspappa.




Här kommer lite olika bilder. laddade nyss över ca 200 bilder. Så någon speciell ordning vet jag inte om det kommer i! =]



William ligger i Albas sovsäng och gluttar sig själv i spegeln!



Hela familjen myser på gräset.


PUSSKALAS!!


William på Restaurang


Sned bild, men Jag & William. William är en söt påskkärring! =]



Robban, Johan, min Pappa & Alba.


Världens vackraste blå ögon.



Kusin-Kärlek!




William-Alba-Kärlek!





Mer bilder kommer en annan dag. Nu ska vi iväg och äta Middag.


Hoppas ni har en FIN och MYSIG helg!

Föresten, i Dag tog jag bort stygnen under brösten. Nu ska jag inte tillbaka förrens om 6 månader. =]


Kommentarer
Postat av: Makarenna

Men gud kan man bli gulligare?! Finns inget mer underbart än barn skratt!

2009-05-09 @ 15:42:13
Postat av: Theres

Åh, herreguuud! Jag skrattar så jag gråter åt filmen. Främst åt hans goa skratt men också för att du är lyckligt lottad som har en sån fin son Anna :)

2009-05-09 @ 16:27:32
Postat av: Karro&Oliver

Vilket gulligt videoklipp. Han är ju hur söt som hellst lille W :-)

Postat av: Frida

Haha !

Vilken underbar film :)

Så där brukar Arvid tokskratta när han är övertrött... :)



Trevlig helg!!

2009-05-09 @ 18:22:49
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Loan

Vilken sötiiiiiis! nästan så jag längtar tillbaka då minja var sådär liten : )

hä hon handen mot munnen nu säger hon mest bara " gott gott gott gott" eller " mommi mommi" som betyder Mera Mera, eller " hananhanan" alltså.. - " hand " :p

eller "pusshhyyysch" som betyder pussa :)

tiden går alldeles för fort..







2009-05-10 @ 03:24:14
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahahahahahahahahahaha, tack W du gjorde min dag :D

2009-05-10 @ 14:51:39
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh jag dör, va sött! :D Toklog när jag hade sett lart videon! Hoppas allt är underbart med er :) Robban brukar tydligen uppdatera Daniel på jobbet ibland :) Kram på er

2009-05-11 @ 18:25:28
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback