Tired Mama!



Denna dag har verkligen varit låååång.. Vaknade o5:oo av att en liten kille inte kunde sova så bra på morgonkvisten. Men vi klev inte upp förräns o6:oo.
William har verkligen blivt en egen liten individ med sina egna behov som han gärna vill ska tillfredställas. Han vill underhållas HELA tiden. Helst INTE vara hemma (för det är ju sååå tråkigt tycker han) Han har även börjat "bråka" med mig. Säger jag något åt honom "skriker" han tillbaka. Får han inte som han vill kryper han till något hörn och sätter sig och gapar "aaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaa maaaaaaamaaaaaaaa"
Runt 12 lessnade jag på det och vi klädde på oss och gick till Tina o Tea och leka lite i deras lekpark.
Efter mycket bus så gick vi hem 14:oo för William skulle ta sin sista nap för dagen. Hur länge tror ni grabben sov? 30 minuter. *suckjuck*
Sen var det samma visa igen. Inget dög, allt var trist  och det enda han gjorde var att skrika! ojojoj..Här höll mitt tålamod på att försvinna. Tur han är så söt ändå! =]


Så ikväll är jag en trött Mama. En ooootrooooligt trött mama.
Har filmat terroristen men orkar inte lägga över det videoklippet just nu,det får bli en annan dag.


Nu säger jag godnatt!



Kommentarer
Postat av: Thees

Jag förstår att det är jobbigt, han prövar och prövar tills ditt tålamod inte orkar längre - då får han som han vill. Dom är tjuriga dom små liven, men det är du med! Stå emot så gott du kan :)



Jag snubblade över ett videoklipp som jag har skrattat åt en lång stund nu, jag tänkte dela med mig av klippet så du också får skratta lite om du nu tycker att det är roligt vill säga ;)



embedded" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=kHcBWkhqGy8&feature=playerembedded

2009-05-26 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback