Tisdag = Babysång



Idag har vi varit och sjungit och dansat precis som alla andra Tisdagar. Alltid lika roligt att komma dit och träffa alla andra mamas och alla andra barn. Det är helt otroligt vad mycket som har hänt sen vi börjat gå dit. Alla barnen har blivit såå stora och utvecklats såå mycket. Idag var det även några små bebisar där,Sandra och Meya var där =] och jag fick hålla i det lilla underverket. Gud så mysigt. Har nästan glömt hur det kändes när Min bebis var så liten. Usch så sött!





William & Tea.





I morgon är den enda dagen denna vecka vi inte har något planerat att göra. Känns trist eftersom William får ett utbrott av att bara vara hemma. What to doooo???????




Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad gullig videofilm :) han har ju blivit så stor o fin :D Jag känner igen syndromet du pratar om, Adam är oftast också mycket mer nöjd om vi är och gör saker speciellt med andra människor. Samtidigt så måste man ju lära sig att ha lite tråkigt ibland för att uppskatta det roliga fick jag rådet! Men det är inte kul....man måste ju underhålla o vara clown hela tiden om det ska vara roligt ibland att vara hemma ;) Lust att ses någon dag på en fika? Kram!

Postat av: Angen

ni hade gärna fått kommit hit imorrn om inte lilleman varit så förkyld =( vill ju inte smitta willebus!

2009-05-26 @ 22:32:24
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback