Två perfekta dagar!



Gårdagen spenderade jag och william med Tina&Tea samt Jessica&Leo. Mycket trevligt! Blev drakborgen och en besök på Birsta City. William var lite gnällig men vad gör det? =)

Och idag har vi haft familjedag. Jag ÄLSKAR våra familjedagar. Blev en sväng på birsta för R skulle klippas, så jag o William passade på att gå bort på barnenshus. Där handlade vi en pool till W och en ny favoritleksak. En rolig telefon!
Handlade även den nya Kepsen och ett par nya mockasiner på PoP.

Efter det åkte vi till min M&P. Myste massa i solen och William gungade massa med morfar. Mormor jobbade sent..
Han fick lite kläder i "10månaders-present". Ett brunt linne, En brun-vit-grön piké samt ett par bruna shorts, ALLT i organic cotton. FINT! Tack Mormor o morfar!! =]

Vi försöker skjuta på william sovtider lite nu inför sommaren, så han somnar liiite senare. och kanske (med förhoppning)sover lite längre. Återstå att se hur det blir. Nu var han vaken till 20:30, och i vanliga fall brukar han sova 19:30.



I morgon blir ytterligare en familjedag, och ingen lyckligare än jag över det.
Dagen ska spenderas i skrängstabodarna med skoj och lek. Fast först en snabbis till Birsta där vi ska KÖPA gungan som William fått av sin mormor o morfar! *JIppieee* =] Tina o Tea, ni får komma hit och gunga på våran gård till veckan så kan vi mysa massa!!! =]






Nääää nu ska jag mysa med Robbieee! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback