15 November



Söndag IGEN. Veckorna går verkligen fort nu. I helgen har vi inte gjort något speciellt. Igår var vi på Birsta en stund och köpte lite pyjamas åt bubbas. Numera får vi handla på pojkavdelningen, stort steg! Hittade 3 st jätte fina! 86/92 Stooorkillen! Efter det var vi bjuden på middag hos fam Englund.

Just nu är mina grabbar på babysim. William är såå duktig. Han simmar med simfenor på fötterna och helt själv! =) Man blir så stolt i mammahjärtat!


I morgon ska vi på möte på dagis. Bestämma tider och prata om William, det ska bli spännande! Vi har tänkt att han ska få gå Mån-torsdag 9-13 (om jag inte minns fel..)  Och på Onsdag börjar inskolningen! *Nervis*


Hmm mer orkar jag inte skriva, våra tangenter är trasig, så  det tar sån tid att skriva. Någon som vet var man kan få dom fixade??? =)

Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Ååååh jag vet inte vad företaget heter, men jag följde med en kompis i Sundsvall som råkade förstöra sin killes ena tangentknapp. Ligger vid postterminalen i hamnen. Finns flera glashus med företag där, ligger på första våningen ingång på vänstra sidan. men, ska höra med Sandra om hon kommer ihåg vad företaget heter. Dom kollade på den gratis, men gick tyvärr inte att laga den.

Postat av: Anonym

Vad jobbar karln din med?

2009-11-17 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback