Pirrigt!


Dagen i dag har känts lååång. Varför är det så? Vissa dagar känns mycket längre än andra.
Vi härjade på i bra takt här morse. Sen blev det en lagom prommis så Alba fick röra på sig (och jag!).
Sen tok jag & Willekille en lång och mysig dusch! Blev klara bra precis till lunch, pojken sleva i sig en stor burk mat och jag en stor tallrik mat! Sen var vi redo för våran tupplur. Tvärslocknade 11 och vaknade prick 13. Han är som en klocka just nu. Har det något med ålderna att göra tro? För så punktlig som han är nu med mat/sov/bajs har han aldrig varit, och då har ändå JAG föröskt vara punktlig ÅT honom förut.. :)

Hur som, efter sovningen på 2 timmar var vi pigga och alerta. Drog på oss kläderna och tog bussen ner till stan och gick på Öppna Förskolan. Busade och härjade tills vi båda var helt slut och tog bussen hem. Sen kom Willes farmor och hämtade honom, och sen har han varit där i 2 timmar och härjat med farbror Patrik..:)

Robban jobbade sent och kom hem från Gävle vid 19 och med sig hade han ett skrovmål, TILL MOI! Mummaaaa!!


Nu blir det mys i soffan, och magen pirrar enormt inför Ultraljudet i morgon! :) Gud så jag längtar!

Kommentarer
Postat av: olatidman

lycka till!

Postat av: Nina

Det är nog kanske åldern för Liam håller också stenhårt på sina rutiner. Om jag någon gång försöker rucka på dom så gillas det INTE. Eller så har dom bara blivit stora, duktiga killar :)



Lycka till imorgon :)

2009-11-10 @ 22:30:15
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad spännande!! :)

2009-11-10 @ 23:25:21
Postat av: olatidman

tack! va kul att höra! jo jag kan tänka mig att många inte vill vara med på bloggen..



lycka till idag!

2009-11-11 @ 11:13:42
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Frida

Ååå vad spännande!:) Lycka till!

2009-11-11 @ 13:45:02
URL: http://fridalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback