Sunday sunny sunday..or not.



Helgen har flugit förbi och i morgon börjar vardagen igen = dagis! Ännu en dag ska William vara själv där. Ska bli intressant och se om det går lika bra som i Fredags! På dagen i morgon tänkte jag inte göra något roligt alls.. dvs städa/plocka och tvätta! Det som fhör vardagen till. Jag försöker göra så mlite sånt som möjligt på helgerna. Gör hellre roliga saker med familjen då.

Idag har vi varit på Julskultning. Köpte med oss lite gosaker som knäck, mjuk pepparkaka och lussekatter. Så efter sonen somnat (dvs om ca 2 minuter) ska jag och R gosa ner oss i soffan och njuta av dessa gosaker samt glögg! Myspys!

Vad har hänt mer sen sist jag skrev då? Hmm..
Inget spciellt faktiskt. Beställde äntligen dom efterlängtade Lundmyr of Sweden mammabyxorna. Så dom dimper väl ner i brevlådan Måndag eller Tisdag!
Magen växer verkligen för varje dag och jag känner bebis ofta och mycket. Denna lilla krabat är mycket livligare i magen än Wille någonsin var. Den har verkligen disco dygnet runt! :) Börjar även ÄNTLIGEN gå upp i vikt. Startvikten denna grav var 48 kg. Nu står vågen på 51,4kg! Jag vart lite nojjig för några veckor sedan då jag knappt hade gått upp ett gram. Men nuså! Höfterna breddar och rumpa+lår blir större = Me Like. Skulle kunna vara gravid året om. Tuttarna växer dom också.


Nåja..
Nu sussar sonen och det är mysdags.


Här är byxan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback