20 Oktober 2009





De sista dagarna har gått i lugnets tecken, då sonen har varit lite krasslig. Men det är lite klurigt detta måste jag få påstå, trots feber och rinnig näsa så är han pigg och vill leka. Helst gå ut! Jag försöker förklara men han förstår ju självklart inte! =] Men snart är han frisk igen hoppas vi.

I morgon ska jag på den där glukosbelastningen hos BM. Ska vara där klockan o8:oo så i morgon kliver vi upp med tuppen. Det skulle ta ca 2-2½timme. Återstår att se vad det visar då! Och från och med NU (kl 2o:oo) får jag varken äta eller dricka. Hur ska det gå?? Jag som är ett sånt kvällsmatsmonster! Hmm...


Vi har haft fler visningar på huset och har det även i morgon. Så nu håller vi tummarna att dom börjar buda snart, eller hur? ;o)


Näää vet nu. Vettigare än så här blir inte detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emma S



Vet inte om det står på kallelsen men kom ihåg att inte kissa innan eftersom du får lämna urinprov. Det missade nämligen jag :/

2009-10-20 @ 20:41:31
Postat av: madde

ååå kommer ihåg när jag skulle på den där glukosbelastningen och inte fick äta..huaa som inte kunde leva utan kvällsfika:D men de är bara att hålla ut,så får du äta nått mumsigt efteråt!=)

Lycka till!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback