Det lyser bus!


Ja, det verkligen lyser bus ur min sons ögon, dagarna långa!
Idag var vi som sagt och härjade på ÖF Kryddan. Mycket uppskattat av sonen, och även av mamman! ;)
Vi var väl där i ca 1½ timme sen tvärdog William i vagnen. Hahaha.. Snacka om att ta ut sig till MAX!

hur som.. I morgon har vi INGENTING att göra, och jag får panik när jag/vi har "tomma" dagar. What to do??
W goes crazy här hemma då! Finns iofs ÖF i Skönsberg. Men dom har så konstiga tider..och precis när William är som tröttast på förmiddagen.. :S återstår att se. Om vi inte får något förslag av någon Mama? ;)

Ikväll överraskade jag kära sambon med en hyrfilm. X-Men Wolverine (stavas?) Själv så tycker jag inte om sånna filmer men jag vet att han har velat se den så länge. såå.. TADA! :)


Nu ska här mysas.
Nattinuffs!


Bustrollet tagen på BAR gärning medans han höll på klättra upp i fönstret! Fina kladdmärken det blir på fönstret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback