Fab Friday!


Välkommen underbara Fredag!
William vaknade 05:30 i dag, så han är på lite halvtaskigt humör i dag. Who can blame him?
Jag själv började blöda näsblod i morse för jag var sååå trött. Dagarna är som att kasta tärning, vissa dagar är har mer energi än andra. Men plutten och jag gick och sussade och sov i 2 timmar på förmiddagen, nu sover han igen. Tröttunge!
Tidigare var min pappa här och fixade lite saker i köket.

Ikväll är vi bjudna på smarrig Tacos middag hos min Broder Daniel och Svägerska Jenny samt deras busunge.
Kul!! Det är så roligt nu att se Oliver och William leka, sist vart oliver såå förvånad för helt plötsligt gick ju William ;)

I helgen har vi inget speciellt inplanerat, vi ska fixa och dona lite i huset inför fotograferingen tidigt på Mångdag morgon och sen som vanligt Babysim på Söndag. Dom ska ha klädsim med flytväst! *Hihi*

Skriver kanske mer ikväll.
NJUT av denna Fredag!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad roligt att du börjat uppdatera oftare igen =)

Postat av: madde

ååå herregud vakna han halv 6.....gud gruvar mig lite när lillan bestämmer sig för att gå upp sånna tider.jag är verkligen INGEN morgonmänniska!:(

2009-10-02 @ 16:57:26
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback