JamJam & Drakborgen.



Dagen i dag har varit helt ok, trots otrolig huvudvärk.:S
Runt lunchtid for vi till Bergsåker så jag fick den omtalade vaccinationen. Det var verkligen löpandeband principen där om vi säger så. Sticken kändes inte så hemskt men nu känns det desto mer. Det ömmar i armen och jag kan inte luta mig mot något med den sidan. Har även känt mig hängig men det är en vanlig bieffekt. I morgon är nog allt som vanligt igen! :)

Efter vaccinationen blev jag & William skjutsad till Drakborgen där vi mötte upp min gravida vän Jessica och hennes son Leo. Myspys! Men som sagt, William är ju mer vild än tam när vi är där, så man hinner knapt prata med varandra! Nästa gång ses vi över en fika ;) Hon var så fin i sin mage. Den hade vuxit otrooooligt sen sist jag såg henne. För er som inte vet så är Jessica min barndomsvän den lekis, och det känns riktigt roligt att vi hittat varandra igen och faktiskt är gravida samtidigt! Hon kommer få ca 2 månader före mig :)

Åh efter det tog jag en prommis till Barnenshus. Försökte hitta en tält till William men fann inget, traskade över till IKEA och där hittade jag ett jättefint för 59:-Haha. Pangpris! :)

Ställde iordning tältet när vi kom hem och nu bor William där. Har lagt in han smystäcke sen har han hett in leksaker där. Tok mysigt!

ikväll vart vi bjuden på tacos hos fam Englund, Tomas är hemma på besök från Uppsala! Och i morgon blir vi även då bjuden på middag, fast på Tandoori house, av fam Englund! Me Like! :)



Nää nu ska jag snaska en gottepåse från JamJam, sen sängen och ännu en Wallander bok.


Nattinuffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback