Det blev verkligen toppen.



Idag har vi som sagt röjt gärnet här hemma. Usch så svettig jag blev! Men ack så tjusigt!
Nu kan man äta från golv,tak och hyllor där nere om man så skulle vilja.
Blev ett helt nytt rum faktiskt där nere i källaren. Vi inredde det till ett extra sovrum. TOPPEN!

Blev även en sväng på IKEA. Handlade lampor och spots för 600 spänn. Helt sjukt vad dyrt det är med glödlampor och speciellt spots. Men det var ju sånt som behövdes, förstår inte varför vi inte gjort det tidigare. Här har vi smugit omkring i mörkret nere i källarn/tvättstugan i 1½ år. Hahah, man är för lat!

På Birsta stötte vi på våran goklimp med mormor. Han hade fått fina vintervantar,vintermössa och vinter halsduk.
Tok fint alltsammans!


Efter vi röjt klart hemma for vi ut till momma och blev bjuden på smarrig middag, en av mina favoriter, Mackaronilåda! mummsfillibabba för tjockismagen! =]
Och vet niiii vaaad. Jag har gruvat mig såå hemskt för vad jag ska ha på fossingarna i vinter. Mina älskade skor gjorde sin absolut sista sväng förra vintern och har absolut inte haft råd med några nya. Då fick jag ett par av Mamma!! Hon hade köpt 3 par skor och jag fick ett par!! =] Kan man bli gladare???? =]

Beställde även en vinterjacka för någon dag sedan, min mage kommer ju absolut inte få plats i PEAKparkasen denna vinter..Tyvärr.. SOM jag älskar den jacka. Men hittade en riktigt bra och billig mammajacka på nätet, för den jag sett i PoP-butiken var alldeles för dyyyyr....

Så, nu kan ÄVEN jag välkomna Höst och Vinter utan att behöva gråta inombords av kyla! =]







Kommentarer
Postat av: Bella

Anna! Jag vill se bildeeeeer! =D

Låter så fint. Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Anna Lindström

vilken snäll och omtänksam mamma du har:)

2009-10-01 @ 18:42:20
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback