I Am Back.



Ja så känns det verkligen. Den första tanke som slog mig när jag vaknade var.. "- Jag mår inte illa?"
Sen har resten av dagen gått och jag har inte mått illa alls. Vilken lättnad! Nu hoppas jag att det förbaskade kräkkänslan håller sig på ordentligt avstånd, för jag är rent ut sagt spyless på den.
Huvudvärken stannar kvar,likaså tröttheten. Men det kan jag hantera känns det som. Bara jag slipper må illa mer.

Idag var även första dagen på ca 2 veckor som jag vistades utomhus, dagtid.
Fick en dos av energi och sa till Robbie att jag ville åka på Birsta.
Sagt och gjort. Handlade en ny höstmössa på Polarn o Pyret. Den skulle gå på 145 kr. Men dom har tyligen 10% på det mesta, sen hade jag ett bonuskort på X antal kronor. Så hem fick vi en jätte fin mössa för 41 Kr. Som hittat! Sen har jag även tänkt att jag måste köpa strumpyxor eller vad kallar man det till en kille? Nåja, hittade ett par på H&M för en billig peng. Fina var dom också, Tiger på!
Till Maman i huset, dvs mig, blev det en bok. "14 ÅR TILL SALU" heter den..Verkar helt okej, sorglig, men okej.
Väntar med spänning på Camilla Läckbergs 7:e (?) bok. Den kommer i mitten av september. Jag har läst alla hennes böcker och jag älskar dom!!

Mer då?
Jo William har varit jätte mycket på Öppna Förskolan i veckan. Nästan varje dag tror jag faktiskt, och han älskar det verkligen. Så till veckan, så kommer jag och William ränna dit, titt som tätt! =] Så kul att se när han leker med andra barn. Han kommer bli ett perfekt Dagisbarn till vintern.
MEN, i i och med att han har lekt med barn, har han också dragit på sig baciller, såklart. Ögonen rinner (mamma anna är där och torkar och baddar med ögonvatten) Rinnig näsa (Näsfridan används flitigt). Så vi får se hur denna natt blir. Natten till i dag vaknade han en gång i timmen. Liten älskling!

Nu är det våran 4:e dag utan tv dessutom. Canal Digital kan ta sig i arslet. Totalt sämst. Noll hjälp får man. "Vi fixar tekniker och ringer så fort vi kan" MY ASS. Det har dom nu sagt i 4 dagar. tur vi har Pingu filmen som snurrar flitigt. hahha..Är hyffsat less på Pingu nu efter dessa dagar.


Efter sonen har somnat, dvs när som helst (eftersom han bara sovit 1 timme sen han vaknade i morse) så ska jag och Robbie kura ihop oss i soffan, Äta popcorn, dricka läsk och se på en film.
Mycket lyckad dag! Ge mig fler av dessa! =]


Här får ni lite bilder från senaste tiden.



Höstkillen i ny Mössa och ny Jacka, båda från PoP



 
William visar vilken duktig storebror han kommer bli, genom att mysa med dessa småttingar.






Kommentarer
Postat av: Catharina

Hej Anna! Skönt att du kanske blitt av med illamåendet!!! Jag tror nog de kallas kalasbyxor, till både killar och tjejer.. Om du menar dom lite tjockare, oftast ribbade med två sömmar i rumpan?



Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Carro

SKÖNT att du blivit av med det värsta illamåendet!! Förstår att du längtar ut och vill ha lite nya intryck igen. Det verkar dock inte gått nån näd På W när han vart med sin fina pappa, va mysigt!!=) Hoppas din energinivå är på väg uppåt nu, så ni får en mysig helg tillsammans! KRAM!

2009-09-04 @ 13:49:40
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har läst 14 år till slau och den var bra men hemsk. Gillar också Läckbergs böcker, visste inte ens att det skulle komma en ny så nu väntar jag också :) Hoppas du får slippa må illa nu!

2009-09-07 @ 07:42:38
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback