Hemma, som tvåbarns mamma!


Oj, vilka dagar detta har varit. Helt otroligt fantastiska!

Jag kommer skriva en härlig förlossningsberättelse när tid och lust finns. Just nu vill jag bara njuta av dygnets alla sekunder! Men som jag skrivit så mår vi allihopa underbart, och vi njuter av att lära känna familjens nya medlem Line.

Förlossningen gick otroligt bra och jag längtar tillbaka! Låter kanske knepigt men allt gick så fantastiskt fort och bra så jag har inga som helst negativa minnen från den.

2010-04-02 kl 17:51 tittade hon fram, som en stjärntittare som dom så vackert kallar det. Hon hade ansiktet uppåt när hon kom ut och det är tydligen inte många % som gör det.
Denna förlossning var jag mer "med" och inte alls lika yr och bortdommnad, var helt fantastiskt att uppleva när hon väl "kom ut" och se när Robban fick klippa navelsträngen!
Sen var det ett stort plus att jag inte ens fick en skråma "down there".

3 dagar efter förlossningen känns det knappt att jag fött barn. Det enda som ömmar på kroppen är tuttarna som är sprängstora och mitt bäcken som är väldigt ömt, antar att det är fogarna som ska lappas ihop. :)

Line är ett väldigt nöjt barn, hittills gör hon inget annat än ligger och ser vacker ut. Och äter och skiter!


William är megastolt över henne och går och kikar på henne titt som tätt och ger henne pussar och säger "niiiiiinee". :) Jag är sååå lycklig över att få vara hemma, men båda mina barn nu!




Nu säger jag godnatt och lägger in någon bild!



Liten sessa sussar sött



Första amningen



Sussar i sin mammas famn.


Världens vackraste och stoltaste storebror!





Kommentarer
Postat av: Linn Källström

men herregud säger jag bara! vilka perfekta barn du har! grymt fina barn :) längtar verkligen själv tills det är dags för mig och min robert :) haha. lycka till och ta hand om er ordentligt... :) kramar

Postat av: Bella

Grattis Anna! Va fin hon är och vad duktig du varit. :)

2010-04-05 @ 21:30:06
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Tack Anna o Robert för ännu ett underverk. Hon är otroligt vacker. Vi är så stolta över er.

//mormor o morfar

2010-04-05 @ 21:57:37
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Jessica Bergström

Å gud va fin hon är :) Nu längtar jag ÄNNU mera tills våran lilla tjej kommer :) ha det bra!

2010-04-06 @ 07:16:40
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jennie & Grodan

Grattis igen! Jag blir alldeles tårögd. Ni verkar verkligen ha det mysigt :)



Felicia var nog en stjärntittare hon med, för kommer ihåg att dom sa att hon låg & kikade på barnmorskan innan jag fått ut henne helt :D

2010-04-06 @ 22:12:42
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback