Jag är tillbaka!


Ja i morse fick jag fingrarna ur arslet och kopplade in nätverket. Bra va?
Vi har ingen tv inkopplat än så vi har sett en jäkla massa Nicke Nyfiken de sista dagarna. ;) Men vad gör man inte för sina älskade barn.

Nu bor vi som sagt i lägenheten och det här känns verkligen hur bra som helst. Vi har kommit iordning riktigt bra tycker jag och jag älskar denna lägenhet. Tar mig 2minuter att gå och hämta Wille på dagis också, helt perfekt!

Dom sista dagarna har varit helt underbara. Jag & min lilla prinsessa har myst massor på dagarna och i måndags fick vi äran att ha våran stora prins med oss hemma på dagen. Då gick vi till olika lekparker och lekte i sanden som äntligen kommit fram. ;)
William han stor trivs i lägenheten och pysslar på inne på sitt rum, som nu är på samma våning som allt annat. DET var nackdelen i huset, han kunde ju inte leka på sitt rum för jag ville inte ha honom ensam på övervåningen, för då hade jag ingen koll..Han sover ensam i sin nya bilsäng på nätterna nu. :)

Line, hon är ett gudomligt lugnt barn. Hon sover hela nätterna, säger till när hon vill ha mat, 1-2 ggr sen släcker hon dom 2blå och sover till 8-9 på morgonen. Nu är jag väl medveten om att detta fort kan ändras så just nu njuter jag för fullt! :)

Vi vad på BVC i går och vägde och mätte ännu en gång. Hon jäntan fortsätter att stiga i vikten.
4430gram väger hon nu, våran korta runda bebis! :) Hon har fått härliga veck och tuttar. :)

Tänkte väl knäppa lite kort på lägenheten framöver så ni får se hur vi bor. Ni är väl sååååå nyfikna va? *S*

Nääää nu ska jag ta morgonkaffet (det enda kaffet jag kan dricka på dagarna nu) och njuta av solen på balkongen. resten av dagen kommer bestå av en skön promenad med vagn och hund och sen lite trix och fix här hemma. Middag ska vi bli bjudna på hos fam Englund där gammelfarmor Gudrun befinner sig, hon tog flyget hit från luleå i går, för hon vill träffa Line! :) OCH Wille kille såklart!!


Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Romanique

Ja jag är nyfiken på bilder på nya lägenheten... =]

Postat av: Syster Yster

Jaaa, massa bilder på lägenheten vill jag se :) Krama Mosters älsklingar från mig! Puss och kram

2010-04-28 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback