Sign.


Idag fick vi nycklarna till lägenheten i Haga! Gud så härligt!
Nu är det inte långt borta om man säger så, till helgen flyttar vi!
Kan inte förklara hur mycket jag längtar! Vi har ju bott i kartonger nu några veckor och jag har inget skötbord eller något till Line färdigt här i huset.

Vad har vi gjort i dag då?
Line hade lite ont i magen i natt så vi låg och drog oss i sängen till 08:30 i dag innan vi klev upp. Sen kl 10 kom R och hämtade oss för då skulle vi ner till mäklaren och skriva klart allt. Efter det så åkte vi och åt god lunch tillsammans och just nu ligger Line i gungan och jag snabbkikar på nätet medans en tvättmaskin går för fulla muggar. Tänkte ta och tvätta allt som ska tvättas i dag så vi kan plocka ihop nere i källaren.

Tiden går galet fort när man har en pytteliten bebis att ta hand om!
I morgon kommer min mamma och spenderar dagen med mig och Line medans lilleman är på dagis. Hon ska få se efter Line och mysa med henne medans jag packar ihop allt i vardagsrummet!
Sen så ska vi även väga och mäta Lajnen i morgon, undra hur mycket hon vägen nuuuu dååå.. :)


Nää nu ska jag ta och klä på mig lite andra kläder, för nu ska vi ut på prommis med hund och vagn.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Romanique

Va roligt med ett nytt boende! Vad är det för något som ni ska flytta in i? =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback