Snart så!



Åh, som jag har fixat i dag! Packade upp alla köks-saker och alla gardiner och handukar. Tömde alla lådor som fanns i lägenheten. Line hon sov så snällt i vagnen på balkongen under tiden,men Alba var däremot lite fundersam! Så nu är det inte långt kvar. På Söndag bor vi i lägenheten. Tjohoooo som jag längtar!

Just ja, kanske ska uppdatera lite om längd och vikt. Iofs skrev jag i mobinlägget i går om Lines vikt.
BVC-tanten bara skrattade när jag la upp fröken på vågen. Hon har ökat ca 500gram/vecka.. Ooops!
Dvs kanske lite föör mycket. Men som sagt, hon har ju småätit av mig HELA tiden eftersom hon vägrat napp men har ett otrooooooligt sugbehov. Vi hittade ju tillslut en napp som hon tar, men man får klura med den en stund innan hon fattar vad den är till för. Så nu ska det förhopningsvis bli mer rutin på flickans mattider. ;)
Hon hade däremot inte vuxit på längden så hon är rejält go om låren och kinderna.
4175gram och 50cm. :)



2010-04-02 3266gram  49cm

2010-04-12 3690gram  50cm

2010-04-21 4175gram 50cm




Och i morgon kl 10:00 kommer BVC-tanten hem hit för ett hembesök. Jag varnade henne för hur det ser ut här hemma med alla kartonger, men hon sa bara "ja, jag tänker då inte packa upp dom åt dig:)" Nähääää...tack då!

Efter det ska vi väl försöka få oss en liten sovning. :)
För sen ska vi köra kartonger och röja Jag & R!  Ingen konst att ha med sig barnen, Den ena bara sover och den andra undersöker varje litet utrymme med glädje! Wille tycker det är jätte spännande med nya hemmet.:)


Näää nu ska jag ta och njuuuta av min chokladkaka som ligger och morrar här bredvid mig.
Sessan ligger och sussar på pappas bröst just nu. Skönt att få vila armarna lite. ;)


Tack för i dag och godnatt! :)



en trött maaamaaa i söndags.

Kommentarer
Postat av: Angen

En liten knubbis, som de ska vara =)

Algotgick också upp 500 i veckan!!

det är bra så har dom något att ta av om dom blir sjuk =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback