en känsla



Det är en fantastisk känsla att känna, kärlek.
Kärlek till ens barn men också kärleken till den man som man lever med.
Dagen Robban friade till mig, gick ned på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom, var en av dom finaste i mitt liv. För då stod det verkligen klart för mig - Denna man älskar mig, djupt!

Har fått endel konstiga kommentarer som "ja meeeen ni vaaa jöööö föööörlovade tidigare?"
Visst var vi det. Men själva frieriet betyder ju att man ska gifta sig INOM ett år. Och därför friade han nu..;)

Ska bli så roligt och spännande och underbart att planera detta bröllop!
Liiiiite kommer ni få "veta"... Jag kommer skriva lite om klänningar,smink och hår, inbjudningstankar m.m. men mycket kommet jag lämna OSKRIVET.


åååååååååååååååååh!






Här firades frieriet. :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Gud vad roligt för eran skull, verkligen :) Grattis igen!=)

Postat av: evelina

Gud vad roligt för eran skull, verkligen :) Grattis igen!=)

2010-08-18 @ 22:16:43
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag måste bara få säga att du är jätte vacker (dina barn med såklart!) och ni verkar vara en så mysig familj! Riktigt bra blogg dessutom. Keep up with the good work!

2010-08-19 @ 23:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback