My sweet thomas sabo




Ja ni som känner mig vet hur mycket jag älskar och värdesättet mitt Thomas sabo armband.
MEN jag har tappat ALLA mina berlock. Jag har kvar ett, ett jätte vackert hjärta, MEN själva "lås anordningen" har gått sönder på den med? Vilket den naturligtvis har gjort på mitt älskade "mama mamon mutti" berlock också,men då har jag inte upptäckt det i tid och tappat det någonstans... :(

Just nu försöker jag buda på ett på tradera och jag hoppas jag vinner det för jag saknar mitt mama...
DET som betydde hur mycket som helst för mig..
Minns när jag fick det.
Jag SKULLE fått det i alla hjärtans dag present MEN fick det några dagar innan, när jag fick ligga på förlossningen med förtidiga värkar med Line, då kom Wille o Robban hem med det som present till mig.


Mina älskade killar!!

Tänk vad tiden går fort.
Jag tyckte det var alldeles nyss Wille upptäckte gåstolen och sprang omkring i den...
Men nu? Storkillen som borstar tänderna själv,säger till när han vill bara,vad han vill äta m.m.
Tiden går så galet fort,  och vi märker det knappt..
Tänk när det bara var jag o killarna?
Herregud, det minns jag knappt...




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har haft samma problem med lås anordningen! Jag har tappat två berlock. Så nu är jag väldigt försiktig att använda armbandet, synd eftersom det är så förbaskat fint! :)

Postat av: Kattis

har ett tomas sabo armband och när ena berlocken gick sönder gick jag in på 925 (där de hade köpt det) och sa till.. vips fick jag en ny berlock utan att de ens krävde kvitto!

2010-08-31 @ 10:02:54
URL: http://kattismedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback