to my fab!

Suprise my fab one!

Ikväll fick älsklingen en liten överaskning, i form av gotta!
Hade handlat lite vin o förberett. Han klev in i ett vavrdagsrums som jag gjort mysigt med tända ljus, och sen fick han serverat vitt vin, skagentoast med rårom och citrondipp och till det (eller eftersnacks) en liten fin skål med sockrade frukter som stått och góat sig ;)

MUMS!


Jag fick ju avnjuta samma goda saker som honom och det var delikat!!! ;)




Idag började jag o linebusen här hemma ensamma, medans Willebus var på dagis.
Njöt av lugnet, vek lite tvätt och lyssnade till tystnaden och iofs ettgap då och då av Linen, men när man har 2 barn, så är den minsta tystAST ;)

Sen kom mommon på besök och vi for o handlade lite ¨på Birsta. Sen hämtade vi Wille (som numera går 08-13 Tis-ons-tors :)) och då åkte vi hem till mommen och morfar:) Nu är det snart läggdags, Jag är sååå trött.. I morgon blir en slapp förmiddag med Line bara och sen Wille från 13:00 På eftermiddagen tänkte jag börja packa och få i ordning allt de, för vi åker ju till sthlm kl 08:03 på Fredag morgon.



SKÖNT!!



Ska bli L Y C K A att träffa er ALLA i sthlm!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback