BM på Fel dag!



Hahahaha.. Jag är så preggo som man kan bli. Minnet sviker titt som tätt, eller är det kanske så att man har så mycket i huvudet, så hjärnan raderar allt onödigt så det viktigaste får plats? ;)
Hur som, när vi satt i väntrummet var det aaaaalldeles för tyst och stilla. Robban frågade mig "Visst är du säker på att det var i dag?" varpå jag svarar "Ja men självklart, Tisdag den 24 klockan 10."
"- Vaaa? skämtar du med mig, idag är det Tisdag den 23!" Sen brast vi ut i skratt.
Som tur var kunde min kära BM ta emot oss ändå! ;) Hon som sattt bredvid oss i väntrummet började garva hon också, jag tror hon kände igen sig ;)

Hur som, magen växer fint. Bebis L är STOR, eller ska man säga Lång? för det trodde min BM. Hon skrattade åt min mage "Du har ju inte ett gram fett på magen så man ser varje kontur av bebis kropp när hon rör sig, och hon har låååång ben" Hahahaha :)
Däremot hade jag vita blodkroppar i urinen så den ska hon skicka på odling. Hoppas det inte är något.
SF-mått låg på 31 och jag vger 60kg. Wiihooo! JättePanda!


Har nyss varit ute på en kort långsam prommis med Alba. Men hon började som vanligt när det är så här kallt, att halta. Hon får nog så ont där dom kapade lårbenet när kylan tränger på. Så hon fick bara kissa och göra sina behov så gick vi in igen. Och nu när jag satte mig körde mina jälva sm igång.

Så nu blir det sängen. Strikta order från BM. Men som tur är, får jag sluta äta bricanyl v36. SOM jag längtar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: madde

mitt sfmått låg i vecka 34-35 på 34, ändå var ella liten eller ja normal 3136g 50cm lång.:) fint bäddsett i vagnen:) Jaaaa tradera kan man hitta SÅ mkt fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback