Preggo-snack


Nu börjar jag verkligen känna mig ordentligt gravid, med allt vad det innebär. Har redan börjat samla vätska i benen, hoppas innerligt att det stannar av. Magen är stor och tung, L bökar inte lika mycket, just för att utrymme inte finns för akrobatik längre. :) Men på samma gång som det är "jobbigt" så njuter jag mycket mer av denna graviditet. Jag kämpar med att låta mig själv koppla av och njuta. Vilket annars brukar kunna vara jobbigt då jag i vanliga fall har väldigt hög press och inre stress. Jobba Jobba!
Ställde mig på vågen hos min mor&far, 58,6kg. And up we go! Har alltså gått upp ca 13 kg (redan!) MEN jag är glad över alla dessa kilon. Ser mig i drömmarna om att få behålla några efter denna graviditet. Vågen får gärna stå stadigt på 52kg efteråt, och inte fortsätta nedåt till 46 igen.


Kanske ska uppdatera lite om vår boende situation igen, vi var och kikade på en 3:a i Haga häromdagen, som vi verkligen vill ha. Det ligger några hundra meter från Willes dagis, några meter från busshållsplats och är allmänt aktuell för oss just nu. :) Vi ska ha vår absolut sista visning på vårat hus i morgon sen har jag sagt att det får räcka och folk får lov att bestämma sig. Ska vi flytta så måste vi flytta SENAST 1:a april, för att hinna bo in oss i lägenheten INNAN L kommer. :)


I morse kl 7 for jag och Wille kille ut till min mamma, för att spendera dagen där, istället för att bara sitta hemma o häcka. Så dagen har hållt igång bra, vilket resulterar i väldigt svullna fötter för mig just nu. :) Vi var ute och gick i över 1 timma med Wille på snowracern. Sååå härligt! Mitt på dagen tog vi oss en lååång sovning på över 2 timmar. Och på eftermiddagen har jag slingat mammas hår och busat med W.

Nu ikväll har jag hunnit smälla i mig X antal varma mackor, några glas cola och dubbel sats Chokladpudding. Så nu är jag mätt och belåten en timme i varje fall. Hahahaha...

Skämt o sido.. Snart blir det sängen och lite ljudbok. Får sovmorgon i morgon då Robban skjutsar Wille till dagis, sen ska jag upp och röja i huset så det är kliniskt rent inför visningen. Suck!

 

 

Slänger in en bild på mina otroligt vackra fötter i v40 med willekille. Mohaaa!!

 



Hahahahhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback