Full rulle och julen är väck!


Idag tog jag och städade bort julen helt. Känns både skönt och tomt. Jag älskar alla små ljusstakar,mysiga stjärnor som ger härligt dovt ljus. Men iom att julen är över och vi befinner oss i mitten av Januari 2010 så betyder ju det att vi kommer närmare bebis för varje dag som går - Längtar!
Appropå bebis, igår började jag fundera på om bebis håller på att vända sig med huvudet nedåt. Samma känsla som när Wille fixerade sig. Ni vet, trycket,ilningarna i bäckenet m.m och inatt var det så intensivt att jag drömde dröm efter dröm att jag var på förlossningen. Huga.

Vi har haft en lång och skön helg med massa härligheter. Men i morgon är det ny vecka (arbetsvecka för R). Fast det är skönt att vardagen är tillbaka med alla rutiner, trots allt "far o fläng" under jul/nyår så har Willes rutiner inte ruckats nämnvärt, skönt.

I morgon ska vi besöka Tina & Tea, vilket vi inte gjort på evigheter, det ska bli såå skoj! Saknar dom!
Sen går Willekille som vanligt Tis till Tors på dagis, då ska jag hinna med sjukhusbesök m.m Och wille ska dessutom få sin andra dos vaccin mot svinis.

På Tors åker Robban till Åre med kommer hem redan på Fredag. Någon form av träff med jobbet. Så då får vi lite PF, jag och wille (dvs Pappa Fritt) ;)




Åh jag vann nyss en underbar tröja på Tradera.  I Love it. Jag minns att jag suktade efter den när jag väntade Wille, men tyckte den var för dyr. 595:- men nu vann jag den för 156:- helt ny! =) Får hem den i veckan! Åååååh!


Nä nu blir det chill i soffan och invänta I en annan del av Köping ;)


tröjan.

 

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback