Sorry.



Dåligt uppdaterat utav mig. Men dessa dagar har jag knappt hunnit med mig själv alltså, snacka om aktiv unge man har! =P Fullrulle daaaaaaagarna i ända! Idag är dock första dagisdagen för honom, han hade givetvis varit ledsen när R lämnade honom men det förstod jag redan att han skulle vara.
Han ska ju inte vara där så länge till i dag, så han är snart hemma hos mamsen igen ;)

Jo jag måste fråga er om ni någonsin upplevt liknande. Det verkar som när jag har väldigt mycket omkring mig och stressar, så stressar jag alldeles för mycket, för den senaste veckan har jag två dagar (efter väldig håll igång) fått ordentliga yrsel anfall och resterande dagen har jag inte kunnat stå upp ordentligt utan att hela världen liksom "lutar" åt höger. Jag har naturligtvis hört mig för både på förlossning och primärvården där jag fick som svar att det kan hända att det sätter sig på balansorganen i örat när man stressar.
Jag tror att det är för att jag är gravid och kanske känsligare, för jag har aldrig någonsin upplevt det innan. Jag är väldigt effektiv som person, säger jag att jag ska städa köket tex, så har jag inom 40 minuter röjt igenom hela huset. Ska något göras så ska det göras FORT och Effektivt, enligt mig. Hahaha...

Men idag är jag INTE effektiv, efter lite vakentid med Willekille i natt, så la jag mig och sov i morse och vaknade 10:00. Sen har jag bara slappat! Sitter och dricket gott kaffe och njuter av tystnaden. Wille och Robban kommer hem 14, då ska vi åka och titta på en syskonvagn som vi ev ska köpa! Det blir i sånnafall det första som inhandlas till Bebis L eller J! ;)
Tänka shoppa något när vi är i Tallinn och förhoppningsvis då vet vem som bor i min mage!
By the way. Nu har vi verkligen bestämt oss för namnen. Det blir en liten L om det är en flicka. Och en liten J om det är en pojke!¨


Ikväll tänkte jag ladda upp en massa massa roliga videos!
Nu ska jag ta en dusch!


Hoppas ni få en fin dag,

Kommentarer
Postat av: madde

Jobbigt för dig:/ Det är inte ditt blodvärde då? Det du beskriver bruka många få om dom har för lågt!

Eller så tror jag helt enkelt är att du måste ta det lugnare!:) Förstår om det är svårt me wille:) men skippa städning och låt det vara stökigt ett tag!:) slappa på bara!!:)

Postat av: Ida

Hej Anna! Mina ögon levde ett eget liv ända tills v 20. Så fort jag stressade eller hade mycket på jobbet så tappade jag synen eller såg dubbelt. Mycket konstigt, men nu kan jag se normalt i alla fall:) Hade bra!// Ida och Magen

2010-01-05 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback