Fina människor!



Vill börja med att skriva ett STORT tack till alla fina vänner och våra familjer, för att ni kom och firade och berikade våra Willes dag! Han är överlycklig över ALLA roliga leksaker han har fått i dag! :)

Blir ett väldigt kort inlägg ikväll. Jag måste erkänna, jag är helt slut, redo för sängen klockan 20:30. :)
Har varit huset fullt sen ca 10 i morse. Och redan DÅ kändes det som att jag varit vaken en halv dag. Hmm!

Nu är min underbara Karl och köper lite take away food till sin hungriga sambo från Chaow Praya River.
SATAN vad hungrig jag är!  Det ska bi smarrigt att få något i kistan innan läggdags. ;)



I morgon ef åker vi ut till min Mamma o pappa, för där ska det bjudas på kräftor! Myskväll med andra ord.
Hoppas ni har det fint allesammans!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback