Också dotiren!

Vad heter ditt barn? Line Anna Kristina Lindström Englund

När var du beräknad att föda?  13 April

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? Nej hon kikade ut lite tidigare, närmare bestämt 2 april.

Hur stor var barnet vid födseln? Hon va 48cm och vägde 3266gram.

Hur lång tid tog förlossningen?  Första värken kom 01:00 och ut kom hon 17:51

Tog du någon smärtlindring? Japp, Lustgas och EDA, precis som med Willekille.

Är du tillsammans med barnets pappa? Ja

Var barnet planerat? Absolut!

Tog ni reda på könet? Japp, vi for ner till sthlm på 3D ul. :)

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön? -

Hur lång tid tog det för er att bli gravida? 4 veckor. :)

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Japp, Men först var vi inne på Alma, Men runt v25 så bestämde vi oss för Line

Hade du en svår graviditet: Ja, hemskt illamående de 3 första månaderna sen fick jag förtidiga värkar redan vid v26 denna gång..som höll i sig tills hon titta ut v38

Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Japp:)

Har du fått några bristningar? nee

Var du nervös inför förlossningen? Nope.

Hade du några cravings?  Mmmmm Sandwishglass:)

Hur reagerade du/ni när du plussade? Jag var övertygad om att jag var gravid, kände "ilningar" så jag gick upp tidigt på morgonen och kissa på stickan, men behövde inte se på den.:) Gick och kasta den på Robban somlåg i sängen och sa "Japp, nu blir du tvåbarnsfar" :)
 
Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?  Som sagt, redan vecka4.:)

Hur mycket gick du upp i vikt?  ca 18 Kg

Hur länge ammade du? Helammar.:)

Vem är barnet mest likt? Mig, när jag var liten.:)

Vad är det bästa med att ha barn? Läs tidigare inlägg:)

Vad är det sämsta med att ha barn?
-**-

Är ditt barn döpt? Nej

Hur gammal är barnet nu? Snart 4 månader.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback