Underbara Sommardagar!


Vi har ju som sagt semester nu allesammans så det blir inte såå mycket bloggande. Just nu är vi bosatt hos min mamma o pappa som bor alldeles vid vattnet. Helt underbart! William springer blöjfri hela dagarna och när värmen blir för intensiv så tar vi en tur med båten och tar oss ett dopp någonstans.:)

I morgon funderar vi på att ta barnen och åka till Unnviken(stavfel?). Där är det fruktansvärt långgrund och alldeles perfekt för små barn.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva. Lusten finns inte just nu.
Som ni kanske såg i kommentarerna så är det någon liten loser som älskar att kasta dynga. Jag tar inte åt mig, men det är trist när det sker.


Jo jag kan ju ta att skriva att om exakt 9 dagar fyller våran Wille 2 år! 2 helt jävla underbara år!
Jag minns hur jag satt på exakt samma plats som i denna stund, för 2 år sedan, höggravid och med samma jobbiga sammandragningar som med Line och ÖNSKADE att han skulle komma. Han var ju beräknad 25Juli. Men ut kom hen, efter igångsättning den 28:e. :)

Han har en förmåga att göra sin mamma, så heeemskt stolt, varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback