Begravning i morgon..



Ja så har även denna dag susat förbi. Line deckade i vagnen efter lunch i dag, så då passade jag på att duscha kropp o topp. Fixade iordning mig och sen drog vi ner på stan. Träffade upp Robban vid synoptik för att skulle undersöka ögonen, efter det skrev jag in mig på körskolan och pratade lite ang intensivkursen som ska ge mig lappen i handen. Men helvete vad cash. Jag får gåshud, och inte positiv sådan.
Hur som, lappen ska jag ha och då får det kosta vad det kosta vill. :) Så nu KÖR VI!Jag ska plugga arslet av mig några veckor nu så vi ses till hösten!


Nääråå..


Efter det hämtade vi Wille lite tidigare från dagis. Och dagisfröken skickade med Willes tomatplanta som han odlat och vattnat och fått riktigt fin alldeles själv! Så stolt! :)
Vi åkte efter det till min m&p och där planterade han sin alldeles egna planta.
Så sött!


Nu sover båda barnen, och morgondagen ska Wille spendera med sin fammo! Det kommer han att gilla.
Vi andra ska gå på min mormors begravning.....





Nu säger jag puss o godnatt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas allt gar bra idag och att det blir ett fint farval! Hoppas vi syns nar vi kommer hem, vi har det toppen iaf. Men langtar hem lite nu. Ska till bangkok dom 2 sista dagarna och shoppa lite. kram

2010-06-18 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback