Dags att passa på.


Oj vad saker vi har fått gjort i dag. Vi har nu ett rent och fint garage och källare. Vi hann med en sväng på tippen och en sväng ut till skrängstabodarna där vi har magasinerat lite saker. Och i garaget hittade jag även en tripptrapp-stol till William, som vi fått av en släkting till Robban (som jag heelt hade glömt bort) så det var en glad överraskning! Får se i morgon vad han tycker om den.. :)

Läget hos lilleman är toppen. Pratade med min mamma förut, och Willliam hade gått och lagt sig i stort sett själv vid lunch tid för då var det dags att sova en stund tyckte han. Sen har han myst och lekt med morfar! Han har det toppen där ute, och jag tror nog han tyckte det va skönt med lite miljöombyte, då han varit inständ här hemma i 7 dagar. Han grät till o med när min mamma började klä på sig ytterkläderna här hemma, för han trodde inte han skulle få följa med, han blev heeelt förtvivlad hjärtat! Haha. Så ni kan gissa hur glad han blev när dom satte honom i bilen!

Hur som, efter vi kommit hem från tippen/skrängsta så var jag helt slut. Krafterna räcker inte så länge just nu, men då är jag ju faktiskt höggravid, och det är en godkänd orsak! Tog en timmes sömn och efter det var jag som en ny människa, förkyld men piggare! Vi får och handlade lite gosaker tills ikväll och jag köpte även med mig en hårfärg (då färgen som färgades släppt ganska mycket..vilket iofs är vanligt när man går från ljus till mörk). Och sen åkte vi och handlade lite indisk mat, som vi nu smaskat i oss! Mumma!

Just nu sitter jag med hårfärgen i och Robban har lagt sig till rätta i soffan framför tvn och inväntar nu Hockeyn!
Jag klunkar cola och han en bira! Både chips och karra står uppställt! Ikväll njuter vi av lugn och ro!
Senare blir det även lite Schlager såklart! Vem/vilka hejar ni på?
Jag vill HELST att Anna Bergendahl vinner, men om inte hon vinner, så får gärna sötsaken Eric Saade vinna!



Nu säger jag Gokväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback