Ensam på hotellet.

Dagen har känts otroligt lång och kämpig, alldeles för få timmars sömn och massa värkar..Usch och tvi!
Men klockan 16 åkte vi upp på förlossningen. Fick göra den vanliga undersökningen och Lillan mår perfekt där inne. ligger stadigt på ca 140/slag/minuten förutom då hon rör sig då stegar dom upp till ca 170. ;)
Som vanligt visade ctg´n kraftiga förvärkar, och jag behöver ingen ctg för att avgöra det. Jesus, dom var ju uppe över 100 liksom...
MEN fick träffa en väldigt bra och human läkare (för en gångs skull..) Vi bestämde att jag skulle få tabletter och sova på inatt så jag har kraft och energi tills i morgon, då vi ska prata om en ev induktion. Det lät väldigt positivt iaf! Jag fick en mycket bra känsla. Och nu hoppas jag verkligen att dom inte sparkar undan benen på mig igen.

Så nu har jag nyss gjort mig "hemma" på hotellrummet. Och om ett tag kommer mina grabbar upp och hälsar på mig. Jag har inte träffat William ordentligt på hela dagen, bara en snabbis i morse då jag kröp ned och myste med honom i sängen. Mina fina killar!

Sen blir det en tablett kl 21 och sen sover jag nog 21:05 ;)

Håll nu tummisarna för att läkaren är human, även i morgon och att detta kickas igång. :)
Då har vi L här lagom till påsk-helgen!




Tjo!

Kommentarer
Postat av: ewe

Tackar =) Hoppas ni får ut eran nu, tycker fruktansvärt synd om dig!!

Postat av: Jossan

Hoppas verkligen att dom startar igång dig imorgon nu då!

Du ska ju orka med förlossningen också!

Vete tusan om jag skulle göra det efter 13 veckors förvärkar, du är så jäkla duktig =)

Håller tummarna för er nu!

2010-03-31 @ 21:12:55
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Theres

Ojoj, nu är det nära! Vad spännande :)

2010-03-31 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback