Nytt försök..



Sneglar på klockan och den visar 23:42, vilket betyder att jag återigen var tvungen att kliva upp efter att ha försökt genomlidit ca 2 timmar i sängen med förvärkar. Detta gör mig, rent ut sagt, galen. Känner hur väggarna kryper närmare och sinnestillståndet känns inte vidare stabilt längre.
Bm tipsade om att "bryta cirkeln" genom att kliva upp och koka varm choklad eller te, så nu har jag gjort det, medans att var 4:e minut tvingas igenom ett helvete.

Närmare sinnesjuk än så här kommer jag nog aldrig.



I GIVE UP.

Kommentarer
Postat av: Sara K

Håll ut anna! Du håller inte på att bli koko. Vem som helst skulle bli galen av att inte få sin nattsömn plusa på att vara höggravid på det. Snart snart,snart kommer bebis :)

2010-03-24 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback